Trường Đại học Nha Trang
Bộ GD&ĐT
Tra cứu văn bằng
E-Learning
E-Office
TRÌNH ĐƠN CHÍNH
Trang Chủ
Giới thiệu
Chức năng nhiệm vụ
Nhân sự
Thời gian làm việc
Giới thiệu chung
Sơ đồ Thư viện
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm Từ khóa
Tìm Chuyên gia
Tìm Toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài Liệu Mới
Cơ sở dữ liệu mở
Tạp chí
Người dùng
Hướng dẫn (Video)
Hướng dẫn sử dụng
Gửi yêu cầu
Nội quy - Chính sách
Diễn Đàn
Gửi yêu cầu
DỊCH VỤ THƯ VIỆN
Đơn đặt phòng
Đặt phòng học nhóm
Dịch vụ miễn phí
Cung cấp tài liệu học tập
Dịch vụ in ấn
Đăng nhập
EJournal-Article Quick Search Box
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Điểm truy cập chính
Tóm tắt
Mọi trường
Toàn văn
EJournal-Journal Issue Info
Journal of computer-mediated communication : JCMC, Tập 19, Số 4, 2014
Mục lục:
STT
Nội dung
1
Internet Jokes: The Secret Agents of Globalization? / Limor Shifman, Hadar Levy, Mike Thelwall
2
(Russian) Writer-Bloggers: Digital Perfection and the Aesthetics of Imperfection / Ellen Rutten
3
Public Displays of Play: Studying Online Games in Physical Settings / Nicholas Taylor
4
The Communicative Functions of Emoticons in Workplace E-Mails / Karianne Skovholt, Anette Grønning, Anne Kankaanranta
5
Tracking Configurable Culture From the Margins to the Mainstream / Aram Sinnreich, Mark Latonero
6
Living the VirtuReal: Negotiating Transgender Identity in Cyberspace / Avi Marciano
7
Can Our Group Survive? An Investigation of the Evolution of Mixed-Mode Groups / Chih-Hui Lai
8
Cultivating Social Resources on Social Network Sites: Facebook Relationship Maintenance Behaviors and Their Role in Social Capital Processes / Nicole B. Ellison
9
Fear Appeals, Message Processing Cues, and Credibility in the Websites of Violent, Ideological, and Nonideological Groups / Norah E. Dunbar and others
10
Communicating Through Location: The Understood Meaning of the Foursquare Check-In / Jordan Frith
11
Predictors of Use of Social Network Sites at Work - A Specific Type of Cyberloafing / Cecilie Schou Andreassen, Torbjørn Torsheim, Ståle Pallesen
12
Increasing Attributional Certainty via Social Media: Learning About Others One Bit at a Time / Caleb T. Carr, Joseph B. Walther
13
Networked Press Freedom and Social Media: Tracing Historical and Contemporary Forces in Press-Public Relations / Mike Ananny
14
Credibility of Social Network Sites for Political Information Among Politically Interested Internet Users / Thomas J. Johnson, Barbara K. Kaye
15
Effects of Online Comments on Smokers’ Perception of Antismoking Public Service Announcements / Rui Shi, Paul Messaris, Joseph N. Cappella
16
Gendered Space: The Digital Divide between Male and Female Users in Internet Public Access Sites / Laura J. Dixon
17
Why We Distort in Self-Report: Predictors of Self-Report Errors in Video Game Play / Adam S. Kahn, Rabindra Ratan, Dmitri Williams
18
Investigating Participatory Dynamics Through Social Media Using a Multideterminant ‘‘Frame’’ Approach: The Case of Climategate on YouTube / Amanda J. Porter, Iina Hellsten
19
Facebook User Research Using a Probability-Based Sample and Behavioral Data / Tom Wells, Michael Link